söndag 7 december 2008

T - 160: banprofil och dra pluggen


På Göteborgsvarvets webbplats kan man hitta banprofilen för tävlingen. Enligt min kompis R, som har sprungit loppet fyra gånger tidigare konditionmässigt sätt är det de sista 7 kilometrarna svårast (från bron och till stadsskogen) sätt. Smyguppför hela tiden. Typiskt är att Avenyn ska ligga där också, det är ju där man vill glänsa inför alla som tittar och klappar händerna. Blir bara att pressa på.

Igår körde jag löpning igen. Blev bara 3,2 kilometer då höger lilltå jävlades så att jag fick dra nödskärm. Efter ett utskjutningsförlopp hängde jag i en bärande skärm och har nu samma erfarenheter som Stefan Kaarle. Jag mår bra både in- och utvändigt.

En tydlig och korrekt Stefan enligt svenskt försvars nomenklatur och terminologi

Inga kommentarer: