tisdag 20 januari 2009

T - 115: ett blogginlägg från sjuksängen

Från i lördags har man varit sjuk med en febertopp igår på 39,7 grader, vilket var en pärs i hästvägg. Situationen löste sig med hjälp av några dunderpiller. Nu kan jag vara sjuk utan att vara nära döden. Hoppas att jag blir bättre snart.

Igår var det pressläggning på tidningen så jag satt hemma i kallingarna och styrde upp de resterande detaljerna i min del innan blaskan gick iväg på tryck. Alltid lika roligt att se tidningen i ligga färskt rykande på bordet. Förhoppningsvis har tryckeriet gjort ett storartat jobb och alla fyra tryckplåtars avtryck ligger perfekt.

Idag var det problem med skrivare och servrar på mitt nya arbete. De kallar in en extern firma att fixa problemet nu när jag inte kan närvara.

Ska redovisa förra veckans löpningar. Bra resultat anser jag. Löpte på iksu, måndag,onsdag och lördag samt innebandy på tisdan.

Lördag


Onsdag


Måndag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej... stackare inte alls skoj att vara sjuk. Hoppas du piggnar till och blir frisk. Duktig du är på träna. Jag kommer nog igång med promenaderna igen hoppas jag har rätt många lektioner nu framöver. Krya på dig.

Anonym sa...

krya på dig...så kan träna o jobba
mvh jimmy